fotasy blogowe :D .

kliknij to ;D :C . huehuehuehuehue kliknij plis :D :C .xxfffxx#46d4ecxxfffxxxxfffxxkacper.ogg I to też ! .xxfffxx#46d4ecxxfffxxxxfffxxsmierdzacy_lamusie.ogg Get your own: profilki, free stuff: freetems

wtorek, 12 marca 2013

Sama.

Cześć. Jak zauważyliście - Nie mam czasu dla bloga + Nikt ze mną go nie prowadzi + Nikt niczego nie komentuje = Czuję się tu sama. Nikt niczego nie komentuje! ;( Koszmar jakiś. Dlaczego mój blog jest według mnie fajny? Bo prowadzę go SAMA, nikt mi nie pomaga i jakoś udało mi się zdobyć oglądalność 2469 ludzi. Ale jestem smutna, że nikt niczego nie komentuje. :c :x To sprawia mi kłopot. Ale dobra, nie mam tu o czum pisać, więc mam prośbę dla tych, którzy właśnie TEN post czytają, ale raczej to NIKT. Więc sprawa polega na tym: Nie mam już tu czego pisać, a na pewno brakuje czegoś co chcecie, a ja z chęcią bym to 'coś' co chcecie dodała. Opisałabym jak umiem i zrobiłabym wszystko aby ten post Ci się spodobał. Więc możecie tutaj wypisywać komentarze a ja będę spełniać wasze prośby, ale to dotyczy tylko tego abym coś dodała. I od czasu do czasu zwykłe komentarze (co się nie stanie) możecie też dodać, przecie.. Ja i tak zara dodam post, a wy tam do dzieła dziubaski.. papappa. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz