fotasy blogowe :D .

kliknij to ;D :C . huehuehuehuehue kliknij plis :D :C .xxfffxx#46d4ecxxfffxxxxfffxxkacper.ogg I to też ! .xxfffxx#46d4ecxxfffxxxxfffxxsmierdzacy_lamusie.ogg Get your own: profilki, free stuff: freetems

wtorek, 20 listopada 2012

Witam ! ;)

Hejcia : ) . Jak widzicie przeniosłam bloga :c . Bo uznano go jako SPAM -.- . Nwm, jaki spam i jak to się stało, ale napewno nie moja wina : x .więc mój podpis : tak jak tamten, czyli : / Angelika. | myślę, że będzie tu wesoło, i ludzie będą tu zaglądać. Na dziś zapoznajmy się c: . Wiięęęc. :

Mam na imię Angelika. Nie podaje wieku w necie. Mieszkam w Polsce, jak i że tu się urodziłam : ) . Gram na gitarze, mam photobloga, facebooka, myfreezoo, myfantasticpark, stardoll,  i wiele innych xD .

hehehh :3 . Jutro coś dodam. ale  może i jeszcze dziś. nie wiadomo. nie mam pewności :D . Prosiłabym was, abyś Cię dodawali się do obserwatorów, i komentowali, i zgłaszali się :) . Dobrze, dodam tu już zaraz następny post. Czekajcie ;) . dziękii za przeczytanie. / Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz